Tuesday, January 3, 2012

Hemma igen, eller asså, lämnade ju hemma.... för att komma hem.. typ

Nu har jag landat och sitter i Nanterre. Måste säga att det var en skum känsla att stiga av planet för tekniskt sätt så hade jag ju varit "hemma" i två veckor men när jag kom till Paris så var det som att komma hem igen.
Så jag har två hem?
Vad räknas som ett hem egentligen (ååååh alldeles för trött för att skriva om sånt men jag har tänkt på det i flera timmar nu!)
Mitt plan åkte 6:50 så jag gick upp klockan 5:00.
HAR NI DET KUL PÅ ERAT JULLOV ELLER ALLA SVENSKAR?
Börjar skolan imorgon, har två prov på fredag, har en massa FFK att skriva, har svenskauppgifter att göra, mattetal att räkna - Starting off the year with a bang...

Dont take this the wrong way (vet heller inte vad detta säger om mig), men min största sorg över att lämna Sverige är nog att jag inte får spela Mass Effect eller Skyrim tills jag typ kommer hem i Juni... OCH JAG MISSAR DÅ GUILD WARS 2 SLÄPPS.
Excuse me while i go cry in a corner.

Nu ska jag packa upp och antagligen sova lite (a.k.a titta på fem avsnitt Supernatural... i regret nothing)
För jag hatar att packa upp... finns inget tråkigare
:(

Love yo faces
BAI <3

3 comments:

  1. Jaah nu jäklar tar vi vara på tiden! :D

    ReplyDelete
  2. DU MISSAR NÄR MASS EFFECT 3 SLÄPPS. D:

    ReplyDelete
  3. JAG VEEETT!

    just leave me here, i'm gonna go cry in a corner

    IDK men min kropp har börjat bli farligt fäst och fangirlig över flera saker, MASS EFFECT BEING ONE OF THEM!

    ReplyDelete