Tuesday, January 10, 2012

Sommarplaner

Juni kanske känns långt bort men från mina sida av Europa så kommer Juni rusandes emot mig.
Det känns som om jag svajar mellan att vilja härifrån, få lägga mig i min säng, bo med min familj och att ha världens ångest över att jag knappt har någon tid kvar. När jag sitter där med kalendern och planerar in min små trips till Sverige, alla som ska hälsa på, någon resa med värdfamiljen, Jacobs student, dansuppvisningen, så känns det helt plötsligt som att tiden inte räcker till!

Vad har jag gjort egentligen? Jag känner knappt att jag bor i Paris! Det enda jag ser nu för tiden är skolan och huset i Nanterre, sorgligt värre.

Jag börjar iaf tänka lite på vad jag ska göra i sommar. Jag kommer hem 17:e Juni så min sommar blir ovanligt kort :(. Känns ju sämst då jag alltid har 100 saker jag vill göra över sommaren!
Först och främst är det ju prat om tågluff - det vet ja inte ens om det ska hända bcus
1. Jag har NOLL DINEROS
2. Vi har inte snackat ihop oss alls
3. Vi har inte köpt några tåg biljetter/kort saker ännu
4. Jag har ZERO DINEROS

no but seriously, alla mina sparade pengar går till detta år i Paris och det är inte ens säkert att jag kommer få ett sommarjobb.

Något som alltid är en önskan är ju Californien. Då det är Megans näst sista sommarlov innan college så jag känner bara att jag måste få se henne! Snart går hon på college och hur ofta kommer vi ses då? Ingen av oss kommer ju ha pengar för att åka och hälsa på varandra :(.

Tredje SISTA SAKEN LOVAR, är Way out West.
why?
You know, only that my reason for existing is coming - BON IVER
jag mår illa jag är så spänd, trodde aldrig att jag skulle få see honom live och nu kommer han till Sverige!
Ännu en bra anledning att skaffa en massa kompisar som bor i Götet - man kan bo hos dom när det är festivaaaal :D.

Ja jag vet inte. Jag har någon psykisk sjukdom som gör att jag bara måste planer planer planera för framtiden. Jag lever ALDRIG i nuet, det är seriöst skadligt.

Hoppas ni i Sverige har det fint, i Paris är det praktiskt taget vårväder. Här kan man redan sitta på uteservering klockan 18:00 och ta en bers utan att frysa :) och det är bara Januari. Ser fram emot denna vår!

Love yo faces!
BAI <3

1 comment:

  1. Hej snygging!
    Snälla svara snabbt på mitt mejl för är typ ett nödläge :P okej kanske inte. Men vill gärna veta hehe.
    Puss hoppas du har det bra! <3

    ReplyDelete