Tuesday, February 7, 2012

17 år i staden där jag växer upp ett år, fasiken vad fort det går

Hej!

6:e Februari 1995 föddes jag och 17 år senare sitter jag här.
"Grattis! Nu har du fyllt 17 och du får officiellt göra exakt allting som du fick göra förut!"
Japp - 17 är kanske en ganska värdelös mellan ålder men det är bara att acceptera. Herre gud alla år kan inte vara speciella.
Men det är inte min ålder som gör detta år speciellt :) kanske är självklart.

Min födelsedag har varit nästan jobbigt normal. Fransmän är inget för att väcka på morgonen så som denna lilla svenska flicka är van vid. Första gången i hela mitt liv jag inte fick det!
Skolan var oförändrad trots att det var min födelsedag.
Jag fick faktiskt den sista Pain au Chocolat:en som såldes på skolgården (SCORE) - helt ok present enligt mig!
Efter skolan hade jag födelsedagsfika hemma hos den fina Moa Kemi som var hemma sjuk.
Balett blev det sen och då jag inte dansat på två veckor kan jag lugnt säga att det var hyfsat jobbigt (dvs HÅRT SOM STRYK)

Nu har jag ont i kroppen och vill bara sova men några FFK sammanfattningar kommer inte att skriva sig själva.

Tack för alla som gratulerat mig idag, ni är bäst <3
Love yo Faces :)
BAI<3
Jag är trött så jag orkade inte ta en bättre bild... Mina två födelsedagspresenter iaf! "The Fault in our Stars - John Green" och den lilla boken i bakgrunden är en 75th anniversary specialutgåva av "The Hobbit - J.R.R Tolkien" som innehåller en massa av Tolkiens teckningar m.m. Kan inte bli lyckligare!

No comments:

Post a Comment