Sunday, March 25, 2012

Romeo + Julia

detta inlägg kan sorteras in i gruppen "Shit Louise writes when she's really tired and bored"
you have been warned


Idag var det premiär för Romeo och Julia!


Kan lugnt säga att jag är helt utmattad just nu. Började klockan två och slutade klockan nio. Jag satt och spände mig konstant under två pjäser så sammanlagt två timmar ungefär. Min rygg är helt förstörd och mina ögon svider.
Vad gör man inte för konsten? (BWAH CHEESE VAD ÄR FEL PÅ MIG)


Vi har ju inte jobbat på Romeo och Julia sedan i October men jag har varit med i ensemblen så länge och det känns helt sjukt att det nu snart är slut!?
Vad ska jag bara göra på alla dessa torsdagar jag nu får ledigt!?
Vad ska jag göra utan alla dessa fantastiska teatermänniskor?

Jag är för trött för att fortsätta skriva förlåt bwawhjaglhadsa...
so:



No comments:

Post a Comment