Wednesday, May 16, 2012

I really shouldn't blog when i'm this tired

Efter en ganska hemsk skolvecka så är det långhelg. Den är välbehövd kan jag säga...
Imorgon så ska jag åka till Moa och så ska vi tona hennes hår samt tjocka oss lite.

- Och du undrar varför du är tjock Louise
- Men det går inte, vi måste tjocka oss
- Sluta kla-
- no, stop.

På tal om hår så är mitt hår fabulous ida
Now queue four days of not meeting anyone of importance...

Idag så satt jag på Starbucks och ponerade över mitt liv, satt och vilade ansiktet i min hand, och stirrade ut över gatan.
Precis då gick en man förbi, stannade upp, och härmade mig lite snabbt. Jag log och tänkte "heh oups, jag såg nog ganska bekymrad ut"
Mannen gick vidare och jag lämnades ensam i några minuter.
Plötsligt såg jag mannen igen. Han stod på andra sidan fönstret, ute på gatan, och pekade på att han vill att jag skulle komma ut och sätta mig med honom. Jag kollade nog lite snett på honom och försökte undevika ögonkontakt.
Då gick fanskapet in på Starbucks och sa:

 - Mademoiselle, j'ai envie de te parle, j'ai envie de te discuter. S'il te plaît, tu veut un café? S'il te plaît...
Oh i'm sorry was i holding up a fucking weird ass beacon or something? If not i can't for the life of me understand what would give you the idea that i would want to fucking talk to you!?
 - Non je pars bientôt, en fait, il faut que je pars maintenant!
Snabbt som fan tar jag mina saker och sticker. Tacka gud att han inte följde efter mig.
Jag orkar inte med alla creepers.
Jag vet att jag älskar "CREEPER LOVE IS DEEPER LOVE"
Men det är om man redan är vänner...
Om du är en medelålders arabisk man så är creeper love in deeper love.
DID YOU NOT GET THAT MEMO OR SOMETHING!?

Hoppas du har det fantastisk åh du fagra människa som läser detta.
Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag måste lämna Paris.
Hej jag har ångest.
Love yo face
BAII

PS. GRATTIS ADRIAN PÅ 18 ÅRSDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: