Sunday, October 9, 2011

THIS

I've realised that after i got here i've been obsessing about my weight even more than before. Everyone is talking about bread and gateau and starbucks and deserts. Constantly being aware of ones stomach fat is honestly exhausting! Just a few minutes ago i was scrolling through my movies and saw "Eat, Pray, Love".
I've only seen this movie once and it was at the cinema with Elise - it was awesome
I love this movei to bits! It has everything, including Julia Roberts (you cant go wrong with her)
One of my favorite parts is this:


I love using the "I'm having a relationship with my (insert food here)" - its just so perfect

So yeah, just gotta learn to love yourself. It's important.
NO MORE GUILT!

Gotta go, its dinner time soon :)
Love yo faces <3
BAI!

2 comments:

  1. Heej tjejjen, hoppas allting är bra med dig. Försökte smsa härom dagen men du har tydligen bytt nummer? Jaja tur att bloggen finns iaf så jag kan visa att jag inte glömt dig ;) Kommer du ihåg när vi satt på Waynes Coffee vid hötorget och pratade om att du skulle åka till frankrike snart? Känns som en evighet sen. Som sagt hoppas du har det toppen och inte har glömt mig ;) din bloggdesign äger, älskar vit text på svart bakgrund, det är ovanligt och coooolt :d jag håller tummarna för att du hittar ditt busskort. PUSS

    ReplyDelete
  2. Jaa jag har ett franskt nummer nu :). Skulle ha sparat det svenska kortet men eeeh.... jag har typ kanske tappat bort det. För jag er beest!
    Jag saknar dig så grymt!! Du måste verkligen ge mig din e-mail för att konversera på min blogg kmr bli svårt och du har ju inte FB -.-.
    FÖR BRA FÖR FEJJAN VAH!?
    Jag har det bra och kvinna inte skulle jag glömma dig <3
    Bisous!

    ReplyDelete